Algemeen

Wil je een onderdeel voor jouw bestaande product of heb je een product nodig ter vervanging/reparatie van je product? Dit kan altijd! Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of via e-mail. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Ja zeker! Onze deuren bevatten altijd stevig veiligheidsglas dat onder andere wordt gebruikt in ruiten van auto’s.

Al onze producten zijn handgemaakt en met precisie samengesteld en hierdoor zijn bijna alle producten maatwerk. Toch hebben wij ook een vast assortiment met producten die je kunt vinden in de webshop.

De prijzen van onze standaard producten kun je vinden in onze webshop. Voor prijzen van maatwerk producten kun je een offerte aanvragen via ons contactformulier.

Bestelling en verzending

Voor onze producten hanteren wij verzendkosten. Bij webshop bestellingen zijn de verzendkosten direct zichtbaar in je winkelmand. Bij maatwerk producten zullen we de verzendkosten altijd in de offerte vermelden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Zeker! In de winkelwagen heb je de mogelijkheden om je bezorgadres te wijzigen. Hier kun je de gegevens van het gewenste afleveradres invullen. Als je na afloop van je bestelling het afleveradres wilt wijzigen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen middels het contactformulier.

Wanneer je een webshopbestelling vóór verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je telefonisch contact met ons op te nemen. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Maatwerk producten kunnen tot een bepaald moment gewijzigd worden. Wij adviseren je hiervoor zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen.

Dit is afhankelijk van de betaalmethode:
– Bij betaling met iDEAL ontvangen we de betaling direct. We versturen je bestelling binnen 1-2 werkdagen mits alle producten op voorraad zijn.
– Bij betaling middels een overboeking duurt het 1-2 werkdagen voordat de betaling bij ons binnen en verwerkt is. Hierdoor kan het enkele dagen langer duren voordat jouw bestelling verzonden wordt.

Levertijd en bezorging

Het is mogelijk de maatwerk producten zelf te monteren, maar hierdoor vervalt wel de volledige garantie. Voor een perfecte afwerking adviseren we je om het product door onze vakmensen te laten monteren.

Uiteraard is het ook mogelijk om onze producten op te halen. Dit geldt echter niet voor de producten die gemonteerd dienen te worden; deze worden afgeleverd en geplaatst door onze vakmensen.

Voor webshop bestellingen die op voorraad zijn op het moment van bestellen, krijg je na 1-2 werkdagen een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Voor maatwerk geldt dat je 5 tot 10 werkdagen nadat je jouw bestelling hebt geplaatst van ons een e-mail krijgt, waarin je een indicatie voor de levertijd krijgt. Vervolgens krijg je één week van te voren een notificatie van de exacte datum en tijdstip van de levering en/of montage. Uiteraard houden we je binnen het proces telefonisch of per e-mail op de hoogte van de vordering van jouw project.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kun je via het contactformulier een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kunt ook altijd contact opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt.

Bij elk webshop product staat de levertijd vermeld. Dit wordt ook weergegeven in de orderbevestiging. Bij een offerte aanvraag zullen wij ook altijd de levertijd vermelden.

Let op: bij betaling middels overboeking duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Nadat wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling geleverd.

Service en garantie

We doen onze uiterste best om je producten volledig naar wens af te leveren en te monteren. Toch kan het zijn dat je een klacht hebt over een product. Dit vinden wij erg vervelend en willen dit dan ook graag voor je oplossen!

Omdat kwaliteit en service bij ons centraal staan, doen wij er dan ook alles aan om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. We verzoeken je bij een klacht om contact op te nemen middels e-mail of het contactformulier. We nemen je klacht dan ook zo snel mogelijk in behandeling en streven ernaar om je 7 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven.

Onze webshop producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden, mits voldaan wordt aan de algemene voorwaarden. Maatwerk producten hebben over het algemeen geen retourrecht. Mocht u toch willen kijken naar de mogelijkheden tot retourneren, neem dan even contact met ons op.

Wij bieden één jaar garantie op onze producten vanaf de dag van ontvangst. In de algemene voorwaarden kun je lezen wat er precies binnen deze garantie valt.

Load More